Copywriting
De kunst van het schrijven van (SEO) teksten is overtuigen. In de eerste paar regels bepaald de lezer namelijk of hij de tekst relevant genoeg vindt om door te lezen.
Een goede tekst met veel woordwaarde
De kunst van het schrijven van teksten: overtuigen. In de eerste paar regels bepaald de lezer namelijk of hij de tekst relevant genoeg vindt om door te lezen. Is het antwoord nee? Dan ben je een potentiële klant misgelopen. Het schrijven van een goede pakkende tekst wordt dan ook vaak onderschat.
Een tekst wordt in die zin ook niet ‘zomaar’ op papier getoverd. Het vergt onderzoekvaardigheden, analytisch vermogen, nieuwsgierigheid en creativiteit om van een berg aan informatie krachtige doeltreffende teksten te maken voor jou. Interviews en bedrijfsbezoeken dragen hier eveneens aan bij. Kortom: jij hebt een boodschap en wij vertalen dat – letterlijk – naar begrijpende taal voor je doelgroep.
Dit doen wij voor uiteenlopende promotiematerialen en online kanalen. Denk bijvoorbeeld aan e-mailmarketing, nieuwsbrieven en advertenties. Hierbij worden de teksten SEO-proof opgeleverd! Dit wil zeggen dat er voorafgaand een uitgebreid zoekwoorden onderzoek wordt uitgevoerd zodat jouw website beter wordt gevonden en hoger rankt in zoekmachines.
Landingspagina’s over een specifiek onderwerp
Een landingspagina is bewust ingericht en geschreven over een specifiek onderwerp waar jouw doelgroep op zoekt. Deze ‘bezoeker’ kan hierop terecht komen via een zoekopdracht in een zoekmachine (zoals Google), door op een link te klikken in een betaalde advertentie of door rechtstreeks de URL-link te gebruiken. En dat, is interessant! Je bereikt namelijk gelijk relevante bezoekers welke mogelijk kunnen veranderen in klanten. Immers: als het onderwerp het niet interesseerde komen ze niet bij jou op de pagina terecht.
Consistent gebruik van toon, taal en beeld versterken het onderscheidend vermogen van jouw bedrijf offline én online.