Heb ik écht een nieuw logo nodig?
Elk bedrijf, elke organisatie en website heeft een logo nodig. Een logo is een herkenningspunt voor klanten, partners en externen. Het is het symbool van je organisatie en je wil dat mensen het logo direct linken aan jouw bedrijf. Bij veroudering van jouw logo is het vaak noodzakelijk om deze op te frissen maar wél herkenning te blijven behouden.
That first impression… Wat is een goed logo?
Is op elk vlak belangrijk. Ook voor klanten: een logo is vaak het allereerste wat mensen zien wanneer ze in contact komen met jouw bedrijf. Of het nu op je website, visitekaartje of social media-profiel is: je logo vormt de hoeksteen van je visuele identiteit. Hetzelfde geldt voor de huisstijl: een krachtige huisstijl zorgt voor een professionele uitstraling. Kom meer te weten over de kracht van een huisstijl!
Waarom is een logo zo belangrijk?
Twee woorden: professionaliteit én herkenbaarheid! Het logo is het eerste wat mensen zien van jouw bedrijf en het is aanwezig op al je communicatie: van je visitekaartjes tot aan je website, op je bedrijfswagens…! Ook moet het logo passen bij je product of dienst maar voornamelijk bij de identiteit van je bedrijf. Durf hierin wel anders te zijn: je moet jezelf als bedrijf natuurlijk onderscheiden van de concurrentie. Spring eruit met je logo én met je pay-off! Vertel in no-time je verhaal via je logo.
Bij groei van een bedrijf verandert ook de positionering. Daar hoort vaak een bijstelling van het logo bij: behoud wel dezelfde elementen van het bestaande logo, geef het alleen een nieuwe look. Het logo moet herkenbaar blijven voor alle partijen.
We hebben je interesse gewekt hè?
Laat je gegevens achter en wij nemen binnen 24 uur contact op, dan kunnen we snel verder.