WSZ Eersel
De W van WSZ uit Eersel
Woningstichting de Zaligheden (WSZ) speelt een cruciale rol in het bieden van betaalbare huisvesting aan mensen met een bescheiden inkomen. Deze stichting zet zich dagelijks in om een thuis te creëren voor diegenen die vaak moeite hebben om geschikte woonruimte te vinden in de huidige woningmarkt.
Logo / Brand
De letter ‘W’ van WSZ is gebruikt om het beeldmerk te vormen en de herkenbaarheid te vergroten. Het dak van een huis is hierin terug te zien. De zachte ronde vormgeving van de letters zorgt voor een toegankelijke uitstraling. De combinatie van groen en donkergroen geeft het logo een vriendelijk en modern karakter. De ‘WS’ en ‘Z’ staan door het kleurgebruik los van elkaar, maar zijn samen toch een geheel.
Verbetering zichtbaarheid
De invulling van het beeldmerk ‘de W’ wordt breed uitgelegd binnen WSZ. En wie beter, kan dat uitleggen dan de bewoners zelf? We bedachten een campagne (online & offline) om dat te realiseren. Met de nieuwe huisstijl op zak, hebben wij ook de vertaalslag gemaakt naar een maatwerk WordPress website. Krachtig, vlot en herkenbaar maar bovenal overzichtelijk en toegankelijk. Om de website te vullen en de campagne ‘body’ te geven, hebben wij op locatie een fotoshoot georganiseerd. De beelden vormen de eenheid en versterken ook meteen de (online) herkenbaarheid.
Hier kan jouw bedrijf binnenkort tussen staan
Laat je gegevens achter en wij nemen binnen 24 uur contact op, dan kunnen we snel verder.