Luxlight

Website en Campagne realisatie voor Luxlight

Luxlight brengt het meeste daglicht in je woning. Onze lichtstraten hebben het grootste glasoppervlak dat je op dit moment op de Nederlandse markt kunt krijgen. Daglicht is gezond, dat weet jij en dat weten wij. Het maakt je gelukkiger en productiever. En je voelt je er meer verbonden door met de natuur. Je gaat er dus letterlijk van stralen.

Boost Creators pattern

Laat je stralen!

Luxlight is gespecialiseerd in het brengen van maximaal daglicht in je woning, en doet dat met lichtstraten die een indrukwekkend glasoppervlak bieden—het grootste momenteel verkrijgbaar op de Nederlandse markt. Daglicht heeft bewezen positieve effecten op gezondheid en welzijn; het verhoogt je geluk, productiviteit en geeft een gevoel van verbondenheid met de natuur. Door het ontwerp van Luxlight’s lichtstraten profiteer je optimaal van natuurlijk licht in huis, wat niet alleen de ruimtes lichter en opener maakt, maar je ook energie geeft en letterlijk laat stralen.

website-luxlight-boostcreators

Mobile responsive

De meerderheid van de websitebezoekers van Luxlight doen dit via de mobiele telefoon. Het was daarom van belang dat de weergave van de website zich goed en automatisch corrigeert aan de grote van het scherm.

Trots op het resultaat

“Samen met Boost Creators, partners van Boost Creators en Tête de la Course hebben wij een nieuwe website mogen realiseren die volledig is geïntegreerd met onze bedrijfsprocessen. Tijdens deze reis zijn we tegen een aantal onvoorziene uitdagingen aangelopen, welke inherent waren aan het bouwen van een nieuwe website. Door goed met elkaar te blijven communiceren en korte lijnen aan te houden hebben we deze uitdagingen op kunnen lossen. Het is een prachtig eindresultaat geworden waar we als Luxlight heel trots op zijn.“

Een concept gebaseerd op betrouwbaarheid en kwaliteit

Ter gelegenheid van deze mijlpaal heeft Luxlight gevraagd om hiervoor een concept en communicatieplan te ontwikkelen. Bij het ontwikkelen van dit plan hebben we ons gefocust op de kernwaarden betrouwbaarheid en kwaliteit, die Luxlight al 25 jaar uitdraagt. Ons doel was om een campagne te creëren die deze waarden weerspiegelt en Luxlight helpt om hun naamsbekendheid zowel landelijk als lokaal te vergroten. Voor de campagne staan beleving en ervaring centraal. De doelgroepen moeten op een creatieve manier kennis maken met Luxlight en dankzij deze positieve associaties de merkbekendheid een boost geven.

Win een reis naar het Noorderlicht!

Klanten die tijdens de actieperiode een lichtstraat bij Luxlight bestellen, krijgen een koffer cadeau. Maar dat is nog niet alles! In deze koffer zit een kofferlabel met een unieke code. Deze code geeft klanten de kans om een reis naar het noorderlicht te winnen!

Communicatie rondom de open dag van Luxlight

Naast deze noorderlicht actie hebben we ook de volledige communicatie rondom de open dag van Luxlight verzorgd. Van het ontwerp van uitnodigingen tot social media, sandwichborden en lokale advertenties maar ook aankleding tijdens de dag zoals bewegwijzering en feitjes. We hebben ervoor gezorgd dat alles perfect aansluit bij de feestelijke sfeer van het jubileum.

25-jarig jubileum met een bijzondere campagne!

Hier kan jouw bedrijf binnenkort tussen staan

Laat je gegevens achter en wij nemen binnen 24 uur contact op, dan kunnen we snel verder.