Social Media marketing

Je naamsbekendheid vergroten, leads genereren of meer verkopen realiseren? Social media is bij uitstek dé manier om met je doelgroep in contact te komen en te blijven.

Online marketing ondersteuning

Marketing via social media is niet meer weg te denken. Met advertenties op social zoals Facebook, Instagram of LinkedIn kun je deze doelen behalen! Bij Boost Creators zitten specialisten bij elkaar om een strategie te ontwikkelen, advertenties te creëren en om campagnes op te richten.

Kom in contact met je doelgroep

Mensen zijn gemiddeld 90 minuten per dag bezig met social media. Dat maakt het dé manier om met je doelgroep in contact te komen en ook te blijven. Daarnaast biedt social media heel veel verschillende mogelijkheden in fases van de customer journey. Wij zoeken graag voor je uit welke kanalen je het best kunt gebruiken om jouw doelgroep aan te spreken. Is dat Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter of misschien wel Pinterest?

Het optimaal inzetten van jouw social media begint bij het analyseren van de doelgroep. Waar kun je de doelgroep het best bereiken? Maar de belangrijkste vraag is: hoe moet je ze bereiken? En welke content is daarvoor nodig? Op basis van een analyse stellen wij een duidelijke campagnestrategie op. Hierbij maken we onderscheid tussen een organische en betaalde berichten.

Social Media marketing uitbesteden

Wij voorzien je kanalen van een gepersonaliseerde header, biografie, informatiepagina en krachtige profielfoto. Vervolgens maken we in samenspraak een contentkalender. Makkelijk, want zo weten we beiden wanneer en wat op welk kanaal gepost wordt. We houden in de gaten hoe de doelgroep reageert op jouw berichten. Dat geldt voor zowel betaalde als organische berichten. Voor betaalde campagnes is het doorklikpercentage (CTR) een belangrijke graadmeter. Voor organische berichten kijken we naar andere factoren zoals de interactiescore. Wij denken op een hoger niveau met je mee en zetten samen een strategie uit. Onze grafische vormgevers worden ingeschakeld om de professionele content te creëren. Hierbij horen ook A/B testen, filmpjes en re-marketing acties.