blog.

Via onze blogpagina delen we actuele marketingontwikkelingen waaronder SEO, online marketing en social media. Bij Boost Creators gaat het om informeren én inspireren.

Content creatie met AI

Content creatie met AI

Ontdek waarom een professioneel en herkenbaar logo cruciaal is voor je bedrijf. Boost Creators helpt met creatieve logo's en huisstijlen.
Cookie Compliance: wat verandert er voor jou?

Cookie Compliance: wat verandert er voor jou?

Eén van de meest recente ontwikkelingen op marketinggebied is de verbeterde Cookie Compliance: organisaties moeten transparanter zijn over het gebruik van cookies.
De kracht van een huisstijl

De kracht van een huisstijl

Consistentie en merkversterking voor een onvergetelijke indruk met de juiste huisstijl. De huisstijl is het krachtigste instrument om jouw merk op te bouwen en om je naamsbekendheid te vergroten.
Heb ik écht een nieuw logo nodig?

Heb ik écht een nieuw logo nodig?

Ontdek waarom een professioneel en herkenbaar logo cruciaal is voor je bedrijf. Boost Creators helpt met creatieve logo's en huisstijlen.
Waarom long-form content zo belangrijk is op je website

Waarom long-form content zo belangrijk is op je website

Long-form content op je website is cruciaal voor SEO. Google waardeert kwalitatieve, lange teksten die de lezers helpen, wat leidt tot betere rankings, hogere conversie en lagere bounce rates
Hoe maak je optimale SEO-content?

Hoe maak je optimale SEO-content?

In de digitale wereld van vandaag is zoekmachineoptimalisatie (SEO) van essentieel belang om jouw website te laten opvallen tussen de miljarden andere pagina's op het internet.
Overschakeling naar Google Analytics 4: hoe doe ik dat?

Overschakeling naar Google Analytics 4: hoe doe ik dat?

Het welbekende Google Universal Analytics maakt deze zomer (2023) plaats voor Google Analytics 4. Met de komst van deze nieuwe meetmethode op 1 juli, begin je opnieuw met het verzamelen van jouw data.
Trends in webdesign

Trends in webdesign

Webdesign staat nooit stil: er zijn altijd nieuwigheden en ontwikkelingen die om de hoek komen kijken en waar je als marketingbedrijf niet in kunt achterblijven.
Waarom wordt mijn website niet gevonden?

Waarom wordt mijn website niet gevonden?

Je merkt dat je website moeilijker wordt gevonden in Google. Wat kun je daar aan doen? Lees hoe je jouw website een nieuwe boost geeft!
Een veilige webomgeving: hoe doe ik dat?

Een veilige webomgeving: hoe doe ik dat?

De behoefte aan veilig surfen is groter dan ooit. Maar hoe creëer je dan een veilige webomgeving voor je bezoekers? Bij Boost Creators weten we perfect wat we moeten doen!
Zo schrijf je in 6 stappen een social media strategie!

Zo schrijf je in 6 stappen een social media strategie!

Wil jij ook goed online zichtbaar zijn? Een social media strategie helpt je gericht krachtige content te creëren. Lees hier hoe!
Wat is SEO?

Wat is SEO?

Zo, ben jij op het punt gekomen dat je ook meer bezoekers op je website wilt? Wil jij hoger eindigen in zoekmachines? Middels deze blog kom je erachter hoe jij je website kunt boosten door inzet van SEO!
Branding: emotie als basisfundament

Branding: emotie als basisfundament

Innerlijke gevoelens, lichamelijke reacties en expressie veranderingen in het gedrag dat opgeroepen wordt of spontaan ontstaat bij bepaalde situaties. Kortweg: emoties. Een prachtig en krachtig instrument om te verbinden en te groeien.
Online marketing  –  de basisbegrippen uitgelegd

Online marketing – de basisbegrippen uitgelegd

Online marketing of digitale marketing, wat is dat nu precies? Wij delen een aantal van de basisbegrippen in deze blog. Het doel van online marketing is het promoten van de bekendheid van producten en diensten en daarnaast de voordelen hiervan onder de aandacht te brengen van potentiële klanten, via internet.
Welke social mediakanalen zet je zakelijk in?

Welke social mediakanalen zet je zakelijk in?

Facebook, YouTube, LinkedIn, Twitter, Snapchat, Vimeo, Instagram, Pinterest… Tegenwoordig zijn de online platformen niet meer op één hand te tellen. Sterker nog, overzicht houden in dit woud van applicaties is bijna onmogelijk. Toch is social media een van de makkelijkste manieren om jouw merk in de markt te zetten.
Loterij platform FC Eindhoven

Loterij platform FC Eindhoven

BAM! Het aantal platformen dat wij voor verschillende verenigingen beheren, hebben we uitgebreid met een loterij platform! Hiermee bewijzen we weer, dat we veel meer zijn dan een creatief marketingbureau. De eerste relatie die een loterij-verkoop ook digitaal gaat aanbieden, is FC Eindhoven.
Optimaliseer je LinkedIn bedrijfspagina

Optimaliseer je LinkedIn bedrijfspagina

LinkedIn is ’s werelds grootste en meest actieve professionele netwerkplatform, met meer dan 13 miljoen bedrijven die strijden om de aandacht van meer dan een half miljard gebruikers. Je LinkedIn bedrijfspagina biedt dus een enorme kans om jouw merk te verstevigen en onder de aandacht te brengen.
Black Friday – marketing tips voor jouw bedrijf

Black Friday – marketing tips voor jouw bedrijf

Black Friday en Cyber monday zijn tegenwoordig uitgelezen kansen om jouw business te boosten zowel online als offline. In dit artikelen leggen wij uit wat Black Friday en Cyber monday voor dagen zijn en waar ze vandaan komen. Wij geven 4 tips om in november 2019 direct in te spelen op deze dagen. Bekijk de blog!
Boost het design van jouw beursstand met onze tips

Boost het design van jouw beursstand met onze tips

Een groot evenement of beurs kan duizenden nieuwsgierige mensen kennis laten met jouw product of dienst. Sommigen van hen kunnen toekomstige zakenpartners of klanten worden. Een goede beursstand zorgt voor aantrekkingskracht en straalt vertrouwen uit. Je wilt potentiële klanten aantrekken en hen ‘face-to-face’ spreken. In deze blog de beste tips!
Social selling via Linkedin + Social selling index score

Social selling via Linkedin + Social selling index score

Onze laatste blog is geschreven over het onderwerp Social Selling. Wij hopen dat je de eerste stappen hebt genomen om te gaan ‘verkopen’ op Social Media. In deze nieuwe blog zoomen we in op Social Selling via Linkedin. En om je extra te motiveren gaan we je inspanning zichtbaar maken middels de Social Selling Index score van Linkedin.
4 tips: Hoe maak je de beste foto voor je website

4 tips: Hoe maak je de beste foto voor je website

Een goede website heeft goede foto’s nodig als aanvulling op interessante content. Zoals het gezegde luidt: een foto zegt meer dan duizend woorden. Wij delen 4 tips hoe je de beste foto’s maakt voor je website. Bepaal het doel, kies de juiste focus om je conversie te verhogen. Wat zet je wel en niet op een foto?
Boost je branding met influencer marketing

Boost je branding met influencer marketing

Influencer marketing is een relatief nieuwe vorm van marketing. Hierbij ligt de focus op bepaalde personen, die online een grote achterban hebben. De sociale invloed van deze influencer kan worden gebruikt doordat bedrijven advertentieruimte of andere promotie inkopen op de kanalen van deze persoon. Meer weten over deze vorm van marketing? Lees dan snel verder.
De groeiende rol van Voice Search in e-commerce

De groeiende rol van Voice Search in e-commerce

Gebruikers raken steeds meer gewend aan het idee dat ze tegen hun (mobiele) apparaat kunnen spreken. Spraakherkenning zal een belangrijke rol spelen in de toekomst van e-commerce. Gesproken zoekopdrachten hebben logischerwijs ook een grote impact op de vindbaarheid. Meer weten over spraakherkenning en voice search? Lees dan snel verder
Call to Action, dat klinkt hip! Maar wat is dat eigenlijk?

Call to Action, dat klinkt hip! Maar wat is dat eigenlijk?

Call to Action, dat klinkt hip! Maar wat is dat eigenlijk? Heb ik dat nodig op mijn website? Hoe kan ik dit het beste aanpakken? Wij Boosten uw kennis op het gebied van marketing. In deze blog bespreken wij in simpele taal het onderwerp Call to Action. Lees snel verder om uw marketingkennis verder te verbreden.
Offline marketing verleden tijd? Zeker niet!

Offline marketing verleden tijd? Zeker niet!

De wereld van de marketing is de laatste jaren aan het verschuiven van offline naar online. Echter, online en offline marketing kunnen elkaar perfect aanvullen en zelfs versterken! Zo is de combinatie van deze twee factoren een optimale samenstelling in je marketing campagne. Lees snel verder wat dit betekent voor jouw marketing.
Onmisbare tips bij het maken van een bedrijfsfilm

Onmisbare tips bij het maken van een bedrijfsfilm

Bedrijven proberen tegenwoordig via online video zichtbaar te worden bij hun doelgroep. Een goede bedrijfsfilm presenteert je bedrijf overtuigend en maakt impact op de klanten. Maar hoe maak je zo’n bedrijfsvideo en waar moet je opletten? Lees hier enkele tips over een online bedrijfsvideo.
Een goede verpakking bepaalt de kracht van het product

Een goede verpakking bepaalt de kracht van het product

We hebben al veel toffe verpakkingsmaterialen mogen realiseren. En dat doen we met een verpakking die inspeelt op de ‘’kracht’’ van het product. Het is altijd een uitdaging om de juiste keuzes te maken die naadloos aansluiten bij de verhaallijn van het product en de doelgroep.
Een merk is zoveel meer dan alleen een logo

Een merk is zoveel meer dan alleen een logo

Vaak vragen starters ons alleen om hun logo te ontwerpen. Als beginnende ondernemer is er een beperkte investering mogelijk en je wilt snel stappen zetten. Als starter krijg je te maken met veel nieuwe en spannende dingen en het duidelijk opzetten van je merknaam is daar één van.
Het Google Maps-kaartje is van mijn site verdwenen

Het Google Maps-kaartje is van mijn site verdwenen

Bijna elke website heeft het: een Google Maps-plattegrond met daarop een ‘druppel’ om aan te geven waar jouw bedrijf is gevestigd. Een bezoeker van jouw contactpagina kan door te scrollen of te klikken eenvoudig de route naar je pand zien. Perfect! Althans, tot afgelopen zomer…