WSZ
WSZ, Woningstichting de Zaligheden, zet zich elke dag in om een thuis te kunnen bieden aan mensen met een bescheiden inkomen.

Logo ontwerp
De letter 'W' van WSZ is gebruikt om het beeldmerk te vormen en de herkenbaarheid te vergroten. Het dak van een huis is hierin terug te zien. De zachte ronde vormgeving van de letters zorgt voor een toegankelijke uitstraling. De combinatie van groen en donkergroen geeft het logo een vriendelijk en modern karakter. De ‘WS’ en ‘Z’ staan door het kleurgebruik los van elkaar, maar zijn samen toch een geheel.


Verbetering zichtbaarheid
De invulling van het beeldmerk 'de W' wordt breed uitgelegd binnen WSZ. En wie beter, kan dat uitleggen dan de bewoners zelf? Onze boosters bedachten een campagne (online & offline) om dat te realiseren.



Website
Met de nieuwe huisstijl op zak, hebben wij ook de vertaalslag gemaakt naar een maatwerk WordPress website. Krachtig, vlot en herkenbaar maar bovenal overzichtelijk en toegankelijk.
Benieuwd hoe dat eruit ziet? Check de website van WSZ.


Fotografie
Om de website te vullen en de campagne 'body' te geven, hebben wij op locatie een fotoshoot georganiseerd. De beelden vormen de eenheid en versterken gelijk de (online) herkenbaarheid.
